Seçime sayılı günler kala CHP Fethiye Belediye Başkan Adayı Alim Karaca, hız kesmeden halk buluşmalarına devam ediyor. Yaptıklarını ve yapacaklarını anlatan halkın sorularını samimiyetle cevaplayan başkan adayı Karaca, son olarak Nif Mahallesinde halk buluşması gerçekleştirdi.

Başkan Karaca, yerel seçimler öncesi vatandaşlarla buluşuyor. Son günlerde diğer parti adaylarının söylemlerine nedeniyle kendisine cevap hakkı doğduğundan bahseden Karaca,”Son günlerde hiçbir parti adaylarımızla tartışma içine girmek istemem. Ama söylenenlere de cevap vermek zorundayım. İktidar partimizin belediye başkanı adayı Sayın Muhammet Kökten, benim meclisimdeydi. 5 yıl boyunca bir tane öneri vermedi sizler için. Şimdi dünkü konuşmasında talihsiz konuşma yapmış. Fethiye Belediyesi 5 yıldır yatıyor demiş. Bende buradan sesleniyorum Muhammet Kardeşim. Senin bulunduğun Ölüdeniz’de orada babanın ve senin otellerin var. Ölüdeniz’de devlet bir çivi çakmamışken bu kardeşin Büyükşehir belediyesi ile birlikte 860 Milyon TL’lik yatırım yaptı. Sizler evinizde otururken, bu kardeşiniz 45-50 derece sıcağın altında Hisarönü’nün, Ovacık’ın alt yapısını bitirebilmek için sıcağın altında oradaki çalışanlar ile birlikte mesai yaptık. 121 km Kilometrelik altyapı hat çektik. Altyapısını üstyapısını bitirdik. Maalesef ki Ölüdeniz gibi yerde tankerlerle otellere su çekiyorlardı. Suyunu verdik otellere. Biyolojik arıtma ve derin deşarj yapıldı. Onun açılışını da hep beraber yaptık. O belediye kurulduğu günden bu yana devletin ve Ölüdeniz Belediyesi’nin yaptığı tüm yatırımları toplayın. Tarihindeki bütün yatırımları toplayın. Bizim 5 yıldır yaptığımıza yaklaşamaz arkadaşlar. Bizler hiç mazeret üretmeden çalıştık. Ben gittiğim her yerde çok başarılı bir belediye başkanıyım. Kumluova gibi bir yerde 3 defa yılın belediye başkanı seçilmiş biriyim. 2 tane okul yapmışım. Yollar yapmışım. En büyük festivalleri Kumluova’da bizler yaptık. Biz kimse ile kavga etmeyiz. Büyükşehir ile uyum neler getirdik. Benden önceki başkan bey Osman Gürün’le her gün kavga etti. Bakın Fethiye 5 yılını kaybetti. Çivi çakılmadı 5 yılda. Sadece park yapıldı. Şehit Fethi Bey parkı 18 Milyon TL’ye mal oldu. O parkın 9.5 Milyon TL borcunu ben ödedim. Hiç kimseyle polemiğe girecek değilim. Ama birisi bir şeyler söylerse cevap vermek zorundayım.”dedi.

15 GÜNDÜR ÇİRKİN POLİTİKA YÜRÜTÜLÜYOR

Karaca, “Dün yine aday arkadaşımızın bir tanesi Çatalarık’ta miting yapmış. Ben 5 tane mitingimi böyle sokakta yaptım. Sosyal tesisi bize vermedi diyorlar. Arkadaşlar, biz sosyal tesisimizde her gün 1500 vatandaşımızın orucunu açtığı yeri çıkarıyoruz. Her gün orada iftar veriyoruz. Ben dışarıda miting yapıyorsam, sende dışarıda yaparsın. Ben üşüyorsam sende üşü kardeşim. Yani söylemeye gerek yok, 15 gündür inanılmaz politika yürüyor. İnanılmaz çirkin bir kampanya yürütüyor Sayın Behçet Saatcı, ama biz ona elimizi uzatıyoruz. Gülle gidiyoruz. Bütün açılışlarımıza da sayın Behçet Saatcı’yı davet ediyoruz. Bir tane açılışımıza gelmedi. Ben Fethiye’nin belediye başkanıyım. Bana uzun adam, uzun çocuk diyor. Benim adım Alim Karaca. Bu gibi söylemler onlara yaramaz. Onlar 31 Mart’tan korkuyor. 31 Mart’ta kirli kampanya yürütenlere cevap vereceksiniz. Siz kararını verdiniz. Burada kararsız bir kişi yok. Fethiye kararını vermiş. 6 anket yapıldı. Hepsinde en yakın rakiple aramızda 10 bin-11 bin oy farkı var.31 Mart’ta seçime gidiyoruz. Bir aday kazanıp, başarılı olacak. Biz savaşa gitmiyoruz. Ne ben saldıracağım. 40 tane parsel sattı. Belediye İş hanını sattı. Ve sizlerin rahatlıkla sohbet ettiği çay bahçelerini yandaşlarına peşkeş çektiler. Ama biz geldik, bunları söke söke geri aldık. Bir liraya çay veriyoruz. 45 TL’ye kahvaltı tabağı veriyoruz diye bunlarla dalga geçtiler. Ben burada büyüklerimi, emeklilerimi düşünmek zorundayım. Plajların hepsini özelleştirdiler. Muçev diye vakıf kurdular, oradan yandaşlarına peşkeş çekiyorlar. Biz ne yaptık arkadaşlar?. İhalelere giriyoruz. Zarar etsek de bakın 3 tane plajlarımız aldık. Ücretsiz bir şekilde sizlerin hizmetine sunduk. Biz bir metrekare arazimizi satmıyoruz. 2002 yılından bu yana rahmetli Özer Olgun döneminde uygulanan imardan, nazır imar planından kalan yüzlerce parsel yok. Bizler sizlerin bir kuruşunu ziyan etmiyor, birilerine peşkeş çekmiyoruz. Bu şehirde 1 Milyon metrekare kilit parkı döşendi. 1 Milyon 700 bin metreküp asfalt döküldü. Daha önceki yönetim şehre döşenen parkelerin paralarını vatandaştan aldı. Biz ne yaptık?. Bir kuruş bile almadık. Bundan önceki yönetim cenaze hizmetlerinden para alıyordu. Her şeyinde para alıyordu.  Ama ben vatandaşlarımdan para talep edemem. Sizlere ve zorda kalan bütün esnaflara yardım eli uzattık. Biz doğruyuz. Ben 8 bin fark açacağım diyorum. Sizde bana bu yörük çocuğu haklıymış diyeceksiniz. Biz seçime girerken, çok büyük bütçelerle giremiyoruz. Birileri milyonlar harcıyor, altınlar dağıtılıyor, çuvallar dağıtılıyor. Fethiye’de daha aklı selim seçmenimiz var. Parayla oyunu satmayan insanlar var. Şimdi diyeceksiniz bu özgüven nedir. Çünkü ben size güveniyorum. Sizlerin yüzünüze baktığımda sizi anlıyorum. Tam 40 gündür aralıksız şekilde çalışıyor. Bu çalışmanın karşısında, rüzgarın karşısında kimse duramayacak. 31 Mart’ta hepinizle Beşkaza Meydanında buluşmak üzere.”ifadelerini kullandı.